środa, 22 stycznia 2014

Jak w prosty i szybki sposób zwiększyć objętość włosów? Płukanką z natki pietruszki

Co zrobić, żeby nadać włosom objętość, ale w czysto naturalny sposób? Zrobić płukankę z natki pietruszki, powiadam Wam.

Przygotowanie:
1 łyżeczkę lub łyżkę suszonej natki pietruszki zalej pół szklanki wrzątku. Odstaw na jakiś czas (może być to nawet cała noc). Przed użyciem przecedź płyn i dolej 200 ml chłodnej wody.
Po umyciu włosów najpierw polewam dokładnie skórę głowy, a na koniec długość włosów.

Efekty:
Milion włosów na głowie!
Nie przesadzam, serio. Swoją pierwszą płukankę zastosowałam na włosy potraktowane odżywką + skrobia ziemniaczana, a to połączenie mocno wygładza mi włosy. Po płukance z natki pietruszki włosy już w czasie schnięcia nabierały szokującej wręcz objętości. I nie była to żadna lwia grzywa. Czupryna spływała na plecy w gładkich i lśniących falach, tylko nagle zrobiło się ich dwa razy więcej. Dodatkowo włosy były mocno odbite od nasady. Nawet po przygnieceniu szalikiem i przyklepaniu czapką nie straciły objętości.
Wychodzi na to, że płukanka z natki pietruszki weszła na piedestał i raczej wątpię, by kiedykolwiek spadła z pierwszego miejsca. Jestem absolutnie zachwycona efektami.


 Postaram się załączyć zdjęcia podglądowe, gdy znajdę więcej czasu :)

8 komentarzy:

  1. a nie ma po niej nieprzyjemnego zapachu? może jutro zaszaleje i zrobię sobie tą płukankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi kusząco. Z chęcią wypróbuję ją na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ta płukanka ale boję się że mi przesuszy włosy.U nasady szybko się przetłuszczają więc jestem spokojna,ale na długości nie wiem jak zareagują na ziółka,bo jeszcze nie próbowałam żadnej płukanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich włosów nie przesusza. Wszelakie płukanki ziołowe czy herbaciane stosuję ciągle (praktycznie co mycie) i nie dorobiłam się przesuszenia. Wręcz przeciwnie, kondycja włosów znacznie się poprawiła :) Jeśli jeszcze nie próbowałaś żadnej płukanki to tym bardziej zachęcam :) Natka pietruszki nadaje objętości i unosi włosy, a np. taka lipa czy czarny bez nawilżają ;)

      Usuń
  4. Mam w miarę proste włosy, czy po zastosowaniu płukanki nie zrobi mi się puch? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem ;) Ale zachęcam do pierwszego testu i ocenienia rezultatów na swoich włosach, bo jeśli się nie spróbuje to nigdy się nie dowie :)
      Osobiście po płukance zawsze nakładam odżywkę bez spłukiwania.

      Usuń
  5. a czy może być świeża pietrucha? (mam zamrożone ogromne ilości)

    OdpowiedzUsuń