piątek, 14 lutego 2014

Rosyjskie nowości z Bani Agafii

Z okazji walentynek Lawendowa Szafa oferowała rabat -15% na całe zamówienie, więc ja, człowiek słabej woli, nie mogłam obok takiego kuszenia przejść obojętnie. Bardzo chciałam wypróbować rosyjskie nowości z linii Bania Agafii. Wprawdzie nie poszalałam zbytnio, ale udało mi się kupić wszystko to, czego moja dusza pragnęła najbardziej. 
No cóż... już po złożeniu zamówienia okazało się jednak, że bardzo pragnę również olejku do ciała (który i tak poleciałby na włosy) oraz peelingu enzymatycznego, ale widocznie ręka boska czuwała, bo przecież miałam redukować zapasy... 



Nie wszystko jest moje, aż tak nie zaszalałam. Zamówienie zrobiłam wspólnie z przyjaciółkami :)



 


Moje małe skarby, które pomogą mi trzaskać przyrost i zagęszczać włosy. Na tym punkcie mam hopla, co zresztą chyba da się zauważyć ;) Do końca lutego poleżą sobie w zamkniętej szafeczce poza zasięgiem mych oczu i rąk, żeby nie kusiło. Na ten miesiąc przewidziałam już inną kurację i nie chciałabym jej zmieniać, ani dodawać niczego nowego. Banię Agafii będę używać w marcu.


Olej do włosów Odżywczy 

Skład: Arctium Lappa Seed Oil (olej łopianowy) Organic Pinus Sibirica Seed Oil (organiczny olej cedrowy), Capsicum Annumm Seed (papryczka chili), Foeniculum Vulgare (Fennel) Oil (olej kopru włoskiego), Silybum Marianum Seed (ostropest plamisty),  Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Organic Hippophae Rhamnoides Fruit Oil (organiczny olej z rokitnika), Organic Beeswax (organiczny pszczeli wosk), Tocopherol, Organic Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil (organiczny olej rozmarynu), Salvia Officinalis (Sage) Oil (olej szałwii leśnej), Mentha Piperita (Peppermint) Oil (olej mięty pieprzowej), Pimpinella Anisum (Anise) Fruit Oil (olej anyżu), Betula Alba Bud Oil (olej kotków brzozowych) , Urtica Dioica (Nettle) Oil (olej pokrzywy), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil (olej lnu syberyjskiego), Abies Sibirica Oil (olej pichtowy)

Maska do włosów Momentalna, blask i elastyczność

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Panax Ginseng Root Extract (ekstrakt korzenia dalekowschodniego żeń-szenia), Pulmonaria Officinalis Extract (miodunka plamista), Scilla Sibirica Extract (cebulica syberyjska), Organic Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil (organiczny olej białego lnu), Organic Lichen Islandicus Extract (organiczny ekstrakt islandzkiego mchu), Phyllodoce Caerulea Extract (wrzos islandzki), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Caramel, Citric Acid.


Maska do włosów Super Silna, wzmocnienie i stymulacja wzrostu

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Pinus Sibirica Seed Oil (olej cedrowy), Evernia Prunastri (Oakmoss) Extract (ekstrakt dębowego mchu), Rhaponticum Carthamoides Extract (ekstrakt z korzenia szczodraka krokoszowatego), Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok aloe vera), Allium Cepa (Onion) Bulb Extract (ekstrakt z łupin cebuli), Alnus Glutinosa Extract (ekstrakt z szyszek czarnej olchy), Organic Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (organiczny olej z kiełków pszenicy), Organic Beeswax (organiczny pszczeli wosk), Organic Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil (organiczny olej lniany), Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Caramel, Citric Acid.



Kusi Was coś z tej linii kosmetyków? 

1 komentarz:

  1. Też skusiłam się na banię agafii :) Na razie do włosów, ale coś do ciałka też za jakiś czas zamówię :)

    OdpowiedzUsuń